Love is not visible to the eyes but to the soul - Shakespeare

Thursday 28 February 2013

{Monthly Favourites} February 2013

Monthly Favourites february 2013

 
Valentino flare dress, 24.280 DKK / Victoria Beckham dress, 16.480 DKK / Dress, 3.710 DKK / Catherine Deane strapless top, 7.130 DKK / Victoria Beckham , 13.950 DKK / Dries Van Noten , 12.155 DKK / Burberry blazer, 5.900 DKK / Oscar de la Renta , 5.095 DKK / Oscar de la Renta , 3.260 DKK / A.P.C. jeans, 1.340 DKK / Necklace, 1.510 DKK / Necklace, 1.510 DKK
 
Finally, February is OVER! This was not a fun month for me, alas, so despite my increaing bursts of panic attacks because of my soon-to-be-finished-and-nowhere-near-it-thesis, I am in a good mood today. Good thing it was the shortest month, if it had been one with 31 days, I do not know what I would have done...
 
A short month and so not many restocks and new arrivals. But maybe most of the clothes came in January or are yet to come. Nevertheless, a few nice pieces to celebrate the farewell to February and hello March.
I really like these straight leg jeans and the trenchcost. Musthaves in every wardrobe. I also cannot wait to get my blush pink trench out and I was really happy because today was the first day in 2013 where I could wear heels and not fear broken limbs!
 
Cheers to Spring!
____________________________________
 
Åh, hvor er det skønt, at februar er ovre. Det var ikke lige den bedste måned for mig, desværre, så til trods for mine små angstanfald over mit skal-snart-være-færdigt-men-mangler-stadig-meget-speciale, så har jeg været i godt humør i dag. Heldogvis var det den korteste måned, jeg ved ikke hvad jeg ville have gjort hvis den havde haft 31 dage!
 
Og en kort måned er måske grunden til de få nye ting i butikkerne, eller også har de været der i januar eller kommer først senere endnu. Dog var der nogle fine ting alligevel. Jeg kan virkelig godt lide de helt almindelige straight leg jeans og den fine trenchcoat. Ting man er nødt til at have i sin garderobe. Jeg glæder mig også selv til at hive min pudder-lyserøde trench ud, og jeg var tæt på lykkelig da jeg kunne have høje hæle på i dag uden at konstant frygte for mine lemmer!
 
Glædeligt Forår!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...